måndag 21 januari 2013

Dilemma

Ett angenämt dilemma har greppat tag i tankeverksamheten. Trots inlägget om ett minskat bloggande har ni besökare fortsatt vara mig trogen med era dagliga besök. Samtidigt visade sig december bli den bästa månaden sen bloggen startade med besöksrekord långt över förväntan. Ett glädjefyllt faktum som fått bloggabstinensen att picka på det aningen pressade tidschemat. Helt klart ett lyxdilemma! Mitt måtto är att spendera tid där passionen finns. Utan passion, inget bra jobb! Och nog tusan har bloggen sen första stund sprudlat av passion & skaparglädje. Ambitionen om att blogga så ofta så möjligt finns där, så länge som jag slipper sömnlösa nätter då dygnet inte räcker till. Har jag inte visat livstecken på bloggen några dagar så vet ni varför. Håll då bara utkik så kommer jag igen någon dag senare! Tack för att ni uppskattar min blogg så mycket (trots att kommentarerna oftast är ganska så sällsynta.. *blink*) Kan även passa på att nämna vilken spännande start 2013 redan fått. En hel del nya projekt väntar i pipen med start under vårkanten. Varför dra i bromsen när batteriet lyser grönt! Jalla Jalla!

18 kommentarer:

  1. Hurra! Ser fram emot att du fortsätter blogga och inspirerar så ofta du har lust & möjlighet!
    Jag är en trogen läsare som följer dig ända uppifrån Göteborg! :-)

    SvaraRadera
  2. Underbart! En av få bloggar som man varje gång blir lika glad & inspirerad av. Heja Dig! Kram Lisette

    SvaraRadera
  3. Jag tillhör den skara som varit inne varje dag =) Ska bli bättre på att kommentera med det funkar oftast inte från mobilen.

    SvaraRadera
  4. Håller med föregående, kan inte heller kommentera från mobilen där jag oftast läser bloggen från. Det har jag sagt till dig när vi setts! :-) Du är grym snäckan! Kramar Maria

    SvaraRadera
  5. Whoppa! Excellenta nyheter :) Bästa bloggen hålls vid liv och det gillar vi :) Stor kram

    SvaraRadera
  6. Med din härliga energi är det mesta möjligt vännen! Kram Anna!

    SvaraRadera
  7. jag har faktiskt tittat in varje dag:=)Super inspirations bloggen är igång igenTack!! Line

    SvaraRadera
  8. Här kommer ännu en daglig läsare till från Stockholm! :)
    (är det coming out dag idag? haha)
    Ser fram emot ert nya projekt.
    Heja!

    kram, J

    SvaraRadera
  9. Hej Malin,

    Jag tittar in varje dag, men har faktiskt varit dålig på att ge tillbaka lite av det som du ger mig! Så sant!
    Tack för en härlig och inspirerande blogg!
    Passion och att ha kul har alltid varit mina egna ledstjärnor; både i arbetslivet och ge sig på "hemma projekt" Utmärkta ledstjärnor :-)
    Ha det gott!
    Madeleine...lite norr om Skåne

    SvaraRadera
  10. Glädjetjut från Lund!! Roliga nyheter. Massa kramar till den bästa bloggerskan :)/Nathalie

    SvaraRadera
  11. Text som bild är alltid välskrivet & välkomponerat. En fröjd för ögat för en reklamare som mig! :) Är dålig på att kommentera men tittar in här i stort sett varje dag.
    Lycka till med flytten! kan tänka mig att ni har en massa val att göra, framförallt när det kommer till kök. Men det är verkligen roligt! Hälsningar Sandra

    SvaraRadera
  12. Wohooo! Vilka glädjande kommentarer att ta del av så här en stund innan läggdags! De kommer jag leva länge på!
    Kramar till er alla!

    SvaraRadera
  13. Gillar skarpt vännen!
    Vad skönt att du fick tillbaka glädjen för att blogga igen, vi är många tacksamma läsare :) Din blogg är en del av vardagen nu ;).

    PS. Vilken underbar bild!
    //Milla Z

    SvaraRadera
  14. Håller med alla tidigare talare, ser fram emot många härliga och inspirerande inlägg framöver :-)!! KRAM!!

    SvaraRadera
  15. Lite positiv vardagslektyr från Days of Inspiration hör ju till vardagen numera!
    Ett bra beslut! =)

    SvaraRadera
  16. Tack fina ni för era härliga kommentarer! De utgör en fin-fin nystart för bloggen ska ni veta!
    Kramar från mig!

    SvaraRadera
  17. WHOHOOOOO!!!!!! Håller med vissa ovan, går inte att kommentera från mobilen men då får jag ju läsa från både dator och mobil hädanefter :) PUSSS fina vännen!! /Rebecka.

    SvaraRadera