måndag 25 februari 2013

Dressingroom

I helgen har alldeles för mycket kläder plockats upp & placerats i sitt nya hem. Jag trodde att jag rensat, men Nej! Efter alla dessa lådor inser jag att rensningen inte ens börjat! Absolut ett lyxproblem & en väckarklocka för shoppingglädjen. Trots detta faktum har vi efter helgens jobb fått ordning på vår klädförvaring & känner oss maximalt nöjda med de lösningar vi klurat ut. Förvaring är en sådan del som måste ta sin plats samtidigt som den helst inte får synas. Med ett undantag bör tilläggas! Dressingroomet givetvis! Förvaringens egna guldgruva! Vad jag inspirerats av till mitt nya dressingroom ser ni här. (Sista bilden gissar jag att de flesta känner igen. Yes, Carries hyllade dressingroom i SATC.)
> Mörkt golv möter mjuk & ljus matta
> Platsbyggda garderober för en lyxigare känsla
> Plats för sminkbord eller fristående byrå
> Divan eller pall när klädvalen tar tid
> Vacker taklampa eller kristallkrona
>  Detaljer! Ramar, speglar, förvaringsboxar mm.

1 kommentar: