torsdag 14 februari 2013

Gästskribent!

Denna pärla känner många av er säkert igen! Jajamen, min fina tärna från bröllopet! Stina är en fena på att fiska hem vackra möbler & detaljer från diverse loppishav. Därefter har hon en förmåga (och inte minst tålamod) att rusta upp fyndet så att resultatet blir som nytt, trots att det genuina i möbelns historia lever kvar i finishen. Personligen är jag inte lika flitig inom detta område.. Hur det blev när jag försökte mig på en restaurering av ett stackars skåp som Stina hjälpt mig hitta kan ni läsa HÄR. Storyn talar sitt tydliga språk.. Jag har därför bjudit in min kära vän som gästskribent på bloggen så att även ni läsare får ta del av Stinas kreativa tips, framförallt när det gäller lösningar på hur gammalt blir till nytt! Håll utkik, i morgon sjösätts hennes första inlägg. Därefter kan ni räkna med att Stina dyker upp mellan 1-2 gånger/månad.

5 kommentarer:

  1. Kul idé!
    Jag är ett riktigt loppisfan. :-)
    Ser fram emot Stinas inslag!
    //Johanna

    SvaraRadera
  2. Trevligt initiativ! Ser framemot Stinas gästspelande då loppisfynd är något som kan få det att kännas riktigt bra i mitt inredningshjärta! :)
    Trevlig helg!

    SvaraRadera