onsdag 29 maj 2013

My House of Inspiration

För en tid sedan lovade jag att återkomma med mer information kring mitt nystartade företag. Today is the day!
House of inspiration innehåller primärt nedan fyra inriktningar. Och som alltid -med detaljerna i fokus!
Då hemsidan inte är på sin plats än går det fint att maila mig förfrågningar där jag gärna berättar mer om upplägg och priser. 
Ni når mig på: info@malinstoltz.se



  • Foto > Bröllop, familj, hem samt frilansbilder till tidningar eller reklam. Även textreportage med bild.
  • Homestaging > Inför försäljning av bostad. Styling med små som stora medel.
  • Inredningskonsultation > Tips, idéer och lösningar för enstaka rum eller hela hem.
  • Blogg > Days of inspiration, med allsidig inspiration i fokus.

     Let's Bring The Action!  Klick!
   

5 kommentarer:

  1. Heja Dig! Du är verkligen fylld av idéer och energi!
    Stort lycka till med ditt företagande! Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Så roligt! Misstänkte att det var något åt detta hållet! =) Kommer gå galant! Har redan rekommenderat dig gällande både inredning och foto! Lycka till hälsar en trogen läsare av din blogg

    SvaraRadera
  3. Så sjukt driftig! Energiknippe där!
    Älskar att du länkar till Bring the action! ;-)
    Kram Milla K

    SvaraRadera
  4. Sååå bra idé! Allt under ett tak, eller i samma hus! :) Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Så gulliga ni är! Tack för era peppande kommentarer! Heja er tillbaka! :)

    SvaraRadera