måndag 23 september 2013

Beautiful Lilies

Det finns inte mycket som spetsar till fräschören såsom ett vackert fång snittblommor. Liljor eller rosor är sorter som jag aldrig tröttnar på, oavsett årstid. Det bästa med just Liljor är att de håller hela veckan lång, och oftast längre om man byter vatten och plockar av de blad som gett vika. På bilden nedan stoltserar den tre-armade ljusstaken i mässing som tidigare förgyllt middagsbordet hemma hos min farmor och farfar. Affektionsvärdet som gamla grejor besitter kan de nyinköpta detaljerna aldrig konkurrera ut.
Foto: Malin Stoltz

2 kommentarer:

  1. Hej Malin! Har precis hittat hit.. & vilken mysig blogg! Tack för inspirationen! Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Hej & välkommen till min blogg Linda! :) Så roligt att du hittat hit & gillar det jag delar med mig av!
    Kram tillbaks

    SvaraRadera