onsdag 6 november 2013

Winter Magic

Idag var det dags för mitt första gravid-vattengympa-pass. Att bada kroppen i det varma sköna vattnet säger den numera tyngre kroppen mer än Ja till. Och dessutom extra skönt när vädret utanför är grått och regnigt. Novembers intrång är med andra ord ett faktum vilket kittlar min längtan efter lite extra ljus i höstmörkret. När den grå disiga färgskalan fått sin del av årstiden anländer härligt nog December med sin ljuva ljusa Juletid. Som en skänk från ovan, precis i rätt tid! Jag har redan nu börjat öppna upp mina sinnen för tema mys och hemmatid kring brasan och julgranen. En bra början på vad som sedan kommer övergå i mammaledighet! Nedan bilder från HM Home får illustrera känslan som jag gärna anammar redan nu!
Bilder: HM Home

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar