söndag 19 januari 2014

Cosy Cousins

Söndagsmys med kusinerna är toppen! Amelia blir ompysslad i Alicias knä (som förmodligen är extra nöjd då hon nu inte längre är minst..) Storkusinen Felix är tuppen i hönsgården & tog en bebismyspaus mellan handbollsmatcherna. Och Wilma passade på att slänga ett granskande öga på Amelias alla små klänningar. Fina små kusiner alla tre! Nu: Dags att packa in lilla skatten i vagnen och bege oss ut på söndagspromenad i ett friskt och aningen blåsigt Malmö.
Foton: Malin Stoltz

2 kommentarer:

  1. Fånga dagen. Fånga ögonblicket. Det har du verkligen gjort. Härligt!!
    Karin

    SvaraRadera
  2. Jag var på ilva för att leta efter ett likadant olivträd som ni har, de verkar vara slut i alla lite större storlekar tyvärr, men glad blev jag när jag hittade många fina varianter även på nätet :) Nu återstår bara att välja vilken höjd det är jag är ute efter. Ert ser ut att vara helt perfekt i storleken därför undrar jag om du vet hur högt ert träd är?

    SvaraRadera