torsdag 26 januari 2012

Days of Inspiration - 1 Year!!

Idag säger jag grattis på 1-års dagen till min kära blogg! Sidan som jag varje dag spenderar en och annan inspirationsladdad timme tillsammans med! Platsen där kreativiteten får flyga fritt & utsöndra allsidig inspiration via text & foto. Tusen tack till alla er läsare som tillför bloggen nytt bränsle via era besök & snälla kommentarer. I morgon kickar vi igång bloggens andra år med premiären av det första utvalda Selected City home! Det vill ni inte missa!
Bild: Via Riazzoli

5 kommentarer:

  1. Jag säger stort GRATTIS o lycka till på det andra året. Kommer att följa dig lika flitigt som hitintills.

    Kram Elisabeth

    SvaraRadera
  2. GRATTIS!!! Din text och dina bilder ger
    en enorm glädje. Kram Ell

    SvaraRadera
  3. GRATTIS!! Ett fantastiskt första år och andra året ser ut att bli magiskt! Stor kram!

    SvaraRadera
  4. Tänka sig ett år nu snäckan! Din blogg har blivit en del av dagen, får inte missas. =) Kram Maria

    SvaraRadera
  5. Ååh tack tack!! Ni är så fina!
    Kramar från mig & bloggen! :)

    SvaraRadera